السبت، 1 فبراير 2014

ارسل رسائل لأي حد في أي مكان مجااااااااااااااااااااااااانآ

بسم الله الرحمن الرحيم 
الان أرسل أي عدد من الرسائل لأي حد في أي دوله والنص ممكن تكتبه طويل وقصير وبراحتك , مش عاوز اطول عليكم في ناس بتمل بسرعه انا كنت مخلي الموقع ليا بس مش خساره فيكم دا انتو تطلبوا وانا انفذ
الشرح:
تفتح الموقع ده:

هيفتح زي كدا 
(أضغط علي الصوره لتراها بالحجم الاصلي )


هتنزل شويه لتحت 
وتختار الدوله زي كدا 
انا اخترت مصر 

هتظرلك الشكل ده بعد ما تنزل تحت
وتكتب الرقم بتاعك بدون الصفر لانه مكتوب 
وتكتب نص الرساله والرمز اللي في الصوره 
وتدوس ارسال

وهتلاقي الصفحه كتبت زي كدا 

الرساله تترسل بسرعه رهيبه وانا مجربه اكتر من مره
وأدي موقع كمان :
أضغط هنا 

لا تبخل بتعليقك فهو لنا دليل وحافز للمزيد

جميع الحقوق محفوظة برامج مكس ©2012-2013 | جميع المواد الواردة في هذا الموقع حقوقها محفوظة لدى ناشريها ، فهـرس الـموقــع | سياسة الخصوصية